قریب گفت: ۲ واحد شن وماسه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی، استانداردسازی، زیست محیطی، منابع طبیعی، بهداشتی، تخلفات تعزیراتی و…در رفسنجان پلمب شدند.

محمد قریب گفت:گشت صیانت از حقوق عامه به صورت سرزده از تمامی واحد‌های صنعتی، تولیدی و همه اصناف بازدید خواهد کرد و بدون اغماض برخورد قانونی انجام می‌گیرد و در تلاش هستیم این بازدید‌ها را بیشتر از پیش انجام دهیم.

وی افزود: گشت و پایش مستمر محدوده معادن شن و ماسه شهرستان ادامه دارد و در صورت برخورد با موارد تخلف و آلودگی نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت این گونه واحد‌ها اقدام خواهد شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تصریح کرد: ۲ واحد شن و ماسه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی، استانداردسازی، زیست محیطی، منابع طبیعی، بهداشتی، تخلفات تعزیراتی و… در رفسنجان  پلمب شدند.

او با بیان اینکه یکی از منابع پیگیری‌ها، گزارشات مردمی است، بیان داشت: بازدید‌های ما به‌صورت سرزده در زمان و مکان نامعلوم انجام می‌شود؛ بنابراین به کلیه واحد‌هایی که به هر نحو به مردم خدمت رسانی می کنند نیز تذکر جدی می‌دهیم که نسبت به رعایت حقوق همشهریان خود با پایبندی به وظایف قانونی صنفی، تعزیراتی و بهداشتی اقدام کنند؛ چرا که در غیر این صورت با برخورد جدی دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان مواجه خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار